Ultima poza este de colectie, o noua premiera adusa de sursele forumului. SEMNALIZAREA PRIMEI intrari in tara pe o autostrada. Unul din putinele semne de normalitate rutiera din tara. Bravo. La mai multe!!!
Sursa : forum.peundemerg.ro
Continuare pe topicul EUROPA- NOUTĂȚI, avertizări, vești, ponturi Poze stadiul contructie M43 ( Nagylak – Mako ) in Ungaria – continuarea A1 dupa Nadlac
Zona noului punct de trecere frontiera (PTF) Nadlac, pe A1/M43 : deschidere iunie – iulie 2015 – map A1 Pecica-Arad: deschidere 20.06.15 – map In iunie – iulie 2015 vom putea merge pe autostrda de la punct de trecere frontiera (PTF) Nadlac, pe A1/M43 – pana la Izvin- Timisoara Est( Recas)
A1 Izvin- Timisoara Est ( Recas) -Sanovita – : deschidere 12.15 – map Intre Sanovita si nod A6 ( Balint – Lugoj ) NU se circula, desi segmentul este finalizat. Se vede pe harta atasata . In decembrie 2015 vom putea merge pe autostrda de la punct de trecere frontiera (PTF) Nadlac, pe A1/M43 – pana la Traian Vuia – Dumbrava (DN 68 A) DN68A este un drum național din România, care leagă orașele Lugoj și Deva. Drumul pornește din DN6 la Lugoj și se termină în DN7 la Ilia, la 15 km de Deva. )
In 2016 vom putea merge pe autostrada A 1 de la punct de trecere frontiera (PTF) Nadlac, pe A1/M43 – pana la Sibiu ! Va fi o mare realizare ! Sibiu – Nadlac numai pe autostrada !
Asta va insemna un castig foarte mare pentru noi ca turisti , si pentru Romania , ceea ce va fi suuuper bine ! Ne vom conecta la autostrazile din Vest si se va iesi mai usor din tara ! Frumos !
Autostrada care urmează si aibă o lungime de 120 de kilometri şi va costa mai mult de 1,5 miliarde de euro, a devenit prioritate zero pentru România, dar asta nu datorită celor din actualul Guvern. Astfel Executivul este practiv obligat să înceapă lucrările la autostrada dintre Sibiu și Pitești.
Un user al forumului.peundemerg.ro a intrebat pe forum cand crede ca vom circula pe A1 Nadlac-Sibiu? In vara lui 2016? Pe care tronson de autostrada ar fi probleme cu acest termen? Raspunsul a fost Nu. Licitatia pentru noile tunele nici nu a fost lansata si Neaga nici n-a putut spune mai mult decat ca vor lansa licitatia anul asta. Pe Margina-Ohaba(sau unde e nodul pe langa Ohaba) sigur nu. Pe Ilia-Soimus depinde foarte mult de cat de repede poate intra UMB in zona neatacata, care de altfel e cea mai grea a lotului, precum si cat de repede se misca pe lotul 3 cu podul peste Mures(sanse slabe). Estimarea : cel mai bun caz Aprilie 2017.
Trebuie realizate ecoductele pe Dumbrava – Deva . Trecători sălbatice”, “poduri verzi”, “ecoducte”, toţi aceşti termeni se referă la construcţii destinate exclusiv animalelor sălbatice, pentru ca acestea să treacă în siguranţă dintr-o parte în alta a unei artere de circulaţie. Majoritatea dintre ele au o lăţime cuprinsă între 10 şi 60 de metri şi sunt acoperite de vegetaţie, pentru a menţine habitatul potrivit pentru diversele tipuri de specii care le traversează.
Cum se impart ecoductele pe fiecare lot Potrivit unui raspuns oficial al CNADNR, ecoductele aferente autostrăzii Lugoj – Deva, vor fi realizate astfel: 3 ecoducte pe lotul 2 al autostrăzii Lugoj – Deva; 2 ecoducte pe lotul 3 al autostrăzii Lugoj – Deva; 1 ecoduct pe lotul 4 al autostrăzii Lugoj – Deva. Lotul 2 – km 27+620 – km 56+220 / 28,75 Km – intre Holdea si Dumbrava Constructor: JV Salini Construttori SpA (Impregilo SpA) / Secol SpA Valoare contract: 562.73 milioane lei Ecoductul 1 – Doua tunele, unul in lungime de 380 m la pozitia km 53+010 si altul in lungime de 530 de m la pozitia km 53+490 / Initial in SF se prevedea debleu in ambele locuri Ecoductul 2 – Un viaduct de 700 de m va fi prelungit cu inca 105 metri la pozitia km 51+825 Ecoductul 3 – Un nou viaduct in lungime de 340 de metri la pozitia 48+200
Lot 3 – km 56+220 – km 77 + 361 / 21,14 Km – intre Ilia si Holdea Constructor: JV Teloxim Con SRL / Comsa SA / Aldesa Construcciones SA / Arcadis Eurometudes SA Valoare contract: 579.92 milioane lei Ecoductul 1 – de tip „green bridge / cut and cover” cu latime de minim 80 m la pozitia km 57+550 – km 58+300 Ecoductul 2 – de tip „green bridge / cut and cover” cu latime de minim 80 m la pozitia km 58+700 – km 58+850
Lot 4 – km – 77+361 – km 99+500 / 22,14 Km – intre Soimus si Ilia Constructor: JV SPEDITION UMB SRL / TEHNOSTRADE SRL Valoare contract: 419.4 milioane lei Ecoduct de tip „green bridge / cut and cover” cu latime de minim 40 m la pozitia km 85+750 – km 86+000
Pe forum.peundemerg.ro a fost postat un film care descrie ecotunelurile de pe Lugoj-Deva.
http://www.noapteamuzeelor.ro/ Noaptea muzeelor, o noapte în care muzeele din toată țara își deschid porțile cu evenimente și expoziții speciale pentru a celebra alături de alte mii de instituții similare din Europa Noaptea Muzeelor. 16 mai 2015
Se schimba modalitatea de achitare a tarifului de trecere a podului de la Fetesti de pe Autostrada Soarelui A2
- SMS la numarul 7577 (Orange, Telekom, Vodafone, DigiMobil)
Pentru achitarea tarifului de trecere prin SMS, se transmite numarul de inmatriculare si categoria tarifara conform tabelului de mai jos:
Exemplu sms pentru autoturism: B54AJV 1 Plata prim sms se poate efectua numai pentru o singură trecere și se taxează în conformitate cu termenii și condițiile operatorilor de telefonie mobilă.
- stații de distribuire a carburanților auto (OMV, Petrom, Rompetrol și Mol) Pentru achitarea tarifului de trecere la stațiile de carburanți se recomandă prezentarea certificatului de înmatriculare al vehiculului.
Soferii vor avea posibilitatea sa achite tariful in afara Agentiei de Incasare Fetesti, in avans sau pana la ora 24 a zilei urmatoare trecerii.
neaguionutu scrie:Se schimba modalitatea de achitare a tarifului de trecere a podului de la Fetesti de pe Autostrada Soarelui A2
"Oficial in vigoare de la noapte:
Ministrul Transporturilor, Ioan Rus, a semnat marți, 28.04.2015, Ordinul nr. 612 privind stabilirea tarifului de trecere înregistrat prin intermediul sistemului informatic de emitere, gestiune, monitorizare și control al rovinietei (SIEGMCR).
Astfel, începînd cu data de 30 aprilie 2015, orele 00.00, tarifele de trecere pentru utilizarea podurilor peste Dunăre, între Fetești și Cernavodă se încasează printr-un sistem informatic similar celui care se utilizează pentru rovinietă. Această soluție va conduce la fluidizarea traficului pe pod.
Astfel, trecerea prin stația de taxare se va efectua pe trei benzi pe sens, din care benzile 2 și 3 vor fi cu trecere liberă, fără bariere, iar banda 1 (de la marginea din dreapta) va fi în continuare cu barieră, și numa ipentru plata cash. Tariful poate fi achitat înaintea trecerii sau, cel târziu, până la ora 24 a zilei următoare trecerii. Tarifele pot fi achitate la distribuitorii autorizați de CNADNR:
– Prin sms la numărul 7577 (Orange, Telekom, Vodafone, DigiMobil)
– Stații de distribuire a carburanților auto (OMV, Petrom, Rompetrol și Mol)
Pentru achitarea tarifului de trecere la stațiile de carburanți se recomandă prezentarea certificatului de înmatriculare al vehiculului.
Plata prim sms se poate efectua numai pentru o singură trecere și se taxează în conformitate cu termenii și condițiile operatorilor de telefonie mobilă. Trecerea vehiculelor pentru care există abonamente preplătite eliberate sub forma de tichete până la intrarea în vigoare a tarifelor electronice de trecere se va efectua numai pe banda 1.
Controlul se va efectua prin intermediul camerelor video care înregistrează numărul de înmatriculare și care va fi verificat în sistemul electronic al plăților. Tarifele sunt cuprinse între 13 si 91 lei, iar amenzile de la 130 la 910 lei"
Compania Naţională de Autostrăzi si Drumuri Naţionale din România anunţă participanţii la trafic că, începând de joi, 30.04.2015, vor fi puse în funcţiune pe reţeaua de drumuri naţionale si autostrăzi din România două noi puncte fixe de control valabilitate rovinietă, prin intermediul cărora vor fi înregistrate vehiculele care circulă fără achitarea corespunzătoare a tarifului de utilizare (rovinieta), în vederea sancţionării cu amendă contravenţională, conform prevederilor Ordonanţei de Guvern nr. 15/2002 cu modificările si completările ulterioare, a deţinătorilor/utilizatorilor în baza unui drept legal.
Până la data de 30.04.2015 controlul valabilităţii rovinietei se efectua prin intermediul a 70 puncte fixe de control, 14 puncte mobile de control, prin intermediul personalului cu drept de verificare a deţinerii rovinietei valabile aparţinând Inspectoratului General al Poliţiei Române, Inspectoratul de Stat pentru Controlul Traficului Rutier si prin intermediul personalului CNADNR în punctele de trecere a frontierelor.
Punctele de control puse în funcţiune la data de 30.04.2015, sunt amplasate în zone în care acestea nu pot fi evitate de către conducătorii auto.
Punctele de control fac parte din sistemul informatic deţinut de CNADNR SA., sistem care permite emiterea rovinietelor atât prin punctele de lucru ale Distribuitorilor autorizaţi de CNADNR SA, cât Si prin intermediul SMS (pentru utilizatorii români si doar pentru perioada minimă de valabilitate pentru fiecare categorie de vehicul în parte), astfel urmărindu-se descurajarea utilizatorilor reţelei de drumuri naţionale de a circula fără a deţine rovinietă valabilă.
În acest sens, dorim să aducem la cunostinţă utilizatorilor reţelei de drumuri naţionale din România, că în anul 2015 vor mai fi puse în funcţiune încă două puncte de control valabilitate. Astfel, prin intermediul tuturor acestor mijloace de control, CNADNR SA va acoperi în mare parte reţeaua de drumuri naţionale i autostrăzi, devenind aproape imposibilă circulaţia vehiculelor fără rovinietă valabilă.
Urmare celor mai sus menţionate, adresăm utilizatorilor rugamintea de a verifica, înde a utiliza reţeaua de drumuri naţionale si autostrăzi valabilitatea rovinietei.
Pentru a veni în sprijinul utilizatorilor, CNADNR SA a pus la dispoziţia acestora, pe site/ul http://www.cnadnr.ro, secţiunea Verificare Rovinietă, un instrument prin care se poate verifica si descărca în format pdf. informaţii privind valabilitatea rovinietei, prin introducerea datelor vehiculului (număr de înmatriculare, număr de identificare) si codul de siguranţă.
Precizăm ca acest instrument se poate utiliza pentru rovinietele aflate în perioada de valabilitate si nu pentru roviniete a căror valabilitate a expirat,sau rovinietelor care urmeaza să intre în vigoare la o dată ulterioară efectuării verificării pe site.
Ca fapt divers, a aparut o prima reclama in zona nodului Nadlac. Interesant.
OK, sa trecem la lucruri serioase. Update-ul de azi este focalizat pe zona noului Punct de Trecere Frontiera Nadlac. Toate pozele urmatoare sunt din aceasta zona! Pozele sunt inspre Ungaria (dinspre Pecica/Arad).