de Cristian000 » Sâm Aug 15, 2020 8:07 pm
Bună ziua,
Vreau să vă prezint un caz de înșelătorie și furt din partea agenției de turism DirectBooking, samsari de oferte în turism, ce au profitat de eticheta Nonrefundable pentru 2 din camerele plătite și rezervate de noi anul acesta in Grecia, pentru a ne opri banii (în jur de 10.000 ron), deși ne-au mințit în repetate rânduri că dacă vor fi restricții de călătorie ne vor fi returnați banii, că au contactat hotelul dar acesta nu răspunde, sau că a răspuns dar nu este de acord cu reprogramarea sejurului nostru (avem corespondențele electronice, inclusiv cu hotelul, unde se vede minciuna și înșelătoria celor de la DirectBooking).
Solicitarea noastră de reprogramare (nu de anulare/returnare) a venit în urma multor încercări de a îndeplini condițiile impuse de statul elen cu termenul de 72 de ore la vama a testului covid19 negativ din momentul recoltării, condiție ce pentru noi s-a dovedit imposibilă la momentul în care trebuia efectuat testul (30.07.2020) după cum dovedesc oficial notificările singurei clinici la care am reușit să ne programăm pentru analize.
Nici o clinică privată sau de stat nu ne-a putut garanta la acel moment eliberarea rezultatelor mai devreme de 5 zile, făcând astfel imposibil sejurul nostru. Deși se punea problema forței majore, ce nu mai ținea de voința noastră, Direct booking a hotărât să ne păstreze banii pe motiv că nu putem efectua călătoria, neanunțând hotelul în privința noastră, hotel ce ne aștepta, mințindu-ne că a solicitat hotelului reprogramarea noastră conform datelor noi, mințindu-ne că hotelul nu răspunde (în mailul meu) sau că hotelul refuză (în mailul colegilor din grup). Hotelul mi-a răspuns în scris că a fost solicitată reprogramarea pentru doar una din cele 4 camere, una fără etichetă nonrefundable, ce ulterior a cerut vouchere văzând că directbooking ne ignoră (nici până acum nu a primit răspuns).
Direct Booking ne ignoră sau ne minte, ne răspunde la întrebări cu banalități sau cu mesajul „vă confirmăm primirea mailului” și atât. Am reclamat cazul la ANPC și așteptăm un răspuns din partea lor.
Considerăm că lumea ar trebui să cunoască riscul pe care și-l asumă apelând la serviciile acestei companii (sămsari) de turism