damblagiu scrie:Adevarul ca, fara speranta........ .
damblagiu scrie:Adevarul ca, fara speranta........ .
damblagiu scrie: De ce erau necesare protocoale cand legea specifica foarte clar modu de lucru al serviciilor si procurorilor. Singurul raspuns ce-mi vine in minte e acela ca protocoarele adauga la lege. Mi se pare normal asta, atata timp cat legea nu acopera toate situatiile, doar ca lucrul asta este ilegal. Daca era nevoie de modificari sau adaugiri la lege trebuiau cerute parlamentului, singurul indreptatit, sa faca asta. Asa functioneaza democratia si statul de drept. Daca protocoalele respective erau legale de ce erau secrete? Ce trebuia sa ascunda secretizarea asta? Daca erau legale de ce procuroru general iese cu declaratii, doamne, dumnezeule, cum sa existe asa ceva!? Noi nu lucram cu asemenea inginerii ilegale!
damblagiu scrie:Bre! Esti în confuzie mare. Dispoziția de șantier e prevăzută de lege,
Haide bre, acum mă pui să dau examen?! Cauta pe net si vei găsi tot ce înseamnă o dispoziție de șantier. Si așa am scris prea mult pe aici azi. Uite! Adineauri îmi aparu o postare pe ecranul telefonului, postare ce zicea, vinul e băutura care oprește îmbătrânirea. Băi băiete, brusc mi s a umplut inima de bucurie.pozeDECAT scrie:damblagiu scrie:Bre! Esti în confuzie mare. Dispoziția de șantier e prevăzută de lege,
M-ar interesa articolul din lege care vorbeste de dispozitia de santier.
damblagiu scrie: Asta înseamnă adăugarea la lege
damblagiu scrie:pozeDECAT scrie:damblagiu scrie:Bre! Esti în confuzie mare. Dispoziția de șantier e prevăzută de lege,
Haide bre, acum mă pui să dau examen?!
damblagiu scrie:Cat despre situația cu politia rutiera, menționată de tine nu se aseamănă deloc cu speța noastră. Acolo treaba sta in felul următor. Politia nu e abilitată să dispună semne de circatie privind regimul de înălțime a autovehiculelor, viteza de deplasare funcție gradul de dificultate a virajelor, regimul de greutate al autovehiculelor, etc. Astea sunt stabilite din start de proiectantul drumului respectiv si in funcție de situațiile apărute ulterior de administratorul drumului după ce a luat avizele necesare de la instituțiile prevăzute în lege. Principalul rol al poliției e de a urmării respectarea indicatoarelor. Asta tot pe scurt. Nu mai amintesc de rolul primăriilor, etc.
Trimis folosind Tapatalk
damblagiu scrie:Haide bre că e prea seara sa mai discutam. Uite un exemplu ipotetic simplu. O sosea trece printr un sat. Legea te obligă sa ai in portbagajul mașinii un stingător de incendiu. Primarul din comuna respectivă da o hotărâre de consiliu local prin care decide că toate autovehiculele ce trec prin comuna să aibe in portbagaj târnăcop, cangea pompierului si ladita cu nisip. Asta înseamnă să adaugi la lege.
Trimis folosind Tapatalk
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 10 vizitatori