Aveam de vreo 15 ani un abonament portocaliu iar de vreun an și ceva nu-l mai foloseam.
Am trimis o cerere pe mail către Oranjadă să-mi rezilieze abonamentul și să mi-l treacă pe prepay și-am primit răspuns că nu se poate, că aș mai avea încă aproape 2 ani de contract cu ei, dar uite suntem băieți buni și dacă ne plătești abonamentul în avans pentru ăia aproape 2 ani, nu-ți luăm tva-ul, fraiere care ești tu fraier, poate pui botu' la vrăjeală!
Așa că am intrat pe site-ul Protecției Consumatorului, am completat toate rubricile cerute, am încărcat răspunsul Oranjadei și cererea mea și-am apăsat send.
După două săptămâni, am primit mail de la Oranjadă să-mi plătesc factura scadentă că din 26 luna asta mă trece la prepay și-ți dăm 5 euro credit, fraiere care ești tu fraier că n-am reușit să te ....plăcuță antipesede
...