Bun gasit !
Raspunsul meu vine evident dupa ce m am intors din vacanta din Thassos.
Dupa cate am observat over booking -ul nu a fost deloc intamplator .Se pare ca cei de la Alexandra Beach au vandut intentionat mult mai mult decat capacitatea lor de cazare pentru ,, a acoperii " si capacitatea de cazare a Hotelului Princess Golden Beach (fost Ioanis ) pe care l -a preluat acelasi manager de la Alexandra Beach .
Din cate am observat .dupa o vizita scurta facuta in Potos ,parcarea de la Alexandra era predominant ocupata de autoturisme inmatriculate in Serbia ,de unde am tras concluzia ca au preferat turistii sarbi si pe cei englezi ,nemti sositi prin agentii si tour operatori mari pe piata .(ex TUI .THOMSON ,DERTOUR .ETC.).
Pe timpul sederii in Skala Panagia la H.Princess am intalnit grupuri de familii din Ro care au avut aceeasi problema cu over bookingul primit de la Alexandra ,dar am intalnit si grupuri mici de turisti englezi ,nemti si bulgari care au fost cazati in aceleasi conditii de realocare dupa O.B. .Criteriul dupa care s-au ghidat pentru selectia celor care le au dat O.B .cred a fost legat de faptul ca turistii care au achizitionat servicii de cazare cu transport individual sunt mai usor de convins individual .
Una peste alta la data la care ne - am cazat ,Princess Hotel era ocupat in proportie de peste 60-70% si pe parcurs gradul de ocupare a crescut ajungand cred ca aproape de 95 % .
Oferta de A.I. s -a dovedit a fi mai mult pentru compensarea gradului diferit de confort oferit ,Princess Golden Beach fiind mult mai putin atractiv decat Alexandra Beach....si aici ma refer in primul rand la locatia si generozitatea spatiului de cazare ,al gradinii si dispunerea resortului din Potos fata de cel din Golden Beach.
Se pare ca Alin a intuit bine atunci cand a facut referire la o intelegere tipic balcanica intre cei de la Alexandra Beach si tour-operatorul care a avut exclusivitate la vanzarea pachetelor turistice pentru al 3l lea an consecutiv si aici ma bazez pe faptul ca o parte din turistii cazati la Princess Golden Beach au reusit sa obtina o diferenta de pret din tariful achitat initial, in conditiile in care au beneficiat de aceleasi servicii (plus acel A.I. foarte subtire) .
Vacanta a fost o reusita in cele din urma.iar programul nostru nu a fost afectat in nici un fel de acea masa de pranz la care ,de regula, nu prea ajungeam .
Toate cele bune ! @Adriaticad .