ce film/e ai vazut ultima oara ? ce filme recomanzi ?
Lone survivor - 10/10. actiune cu americani vs talibani de nota 10.
The kings of summer - 10/10 comedie ok.
The family - 10/10 . comedie si actiune foarte ok.
Last vegas - 10/10. comedie cu actori de senzatie.
The great gatsby - 10/10.
Seria SAW (7 filme) - 10/10 - senzatie.
Hobbit 2 + Hunger games 2 - 10/10 filmele sunt ok dar "nu se termina"...
Prisoners - 9/10. actiune si suspans interesant.
Runner runner - 9/10. actiune ok.
Starving games - 9/10 parodie pentru Hunger games 1.
Ted - 9/10 . o comedie draguta.
About time - nota 9/10. o comedie draguta.
A.C.O.D. - nota 8/10 . o comedie draguta.
All is bright - nota 8/10. o comedie amestecata cu putina drama.
Bad grandpa - nota 8/10. o comedie/parodie marca Jackass.
Butter - nota 8/10. o comedie draguta.
Closed circuit - 8/10. o actiune draguta.
Don Jon - 8/10. o comedie explicita, ca sa nu zic porno.
Enough said - 8/10. o comedie romantica draguta.
Frozen - 8/10. o poveste de iarna draguta (animatie).
Hell baby - 8/10. o comedie horror destul de ok facuta.
Khumba - 8/10. animatie draguta.
Freezer - 7/10. un thriller simplu dar suficient de intrigant.
Carrie - nota 7/10. pana aproape de sfarsit, un film draguts cu cateva efecte pe care nu le-am mai vazut in alte filme. dar finalul este execrabil.