de pozeDECAT » Mar Aug 18, 2015 3:07 pm
In vederea plecarii in siguranta pe drumurile publice ale Bulgariei si ale Greciei am fost la service cu ragalia mea. Am cerut un diagnostic electric pentru ca nu-mi placea cum pornea la rece si cum se baltacaia putin motorul pana scadea turatia in primul minut de la pornire. Si pentru ca mai avusesm si cateva episoade aleatorii in care nu pornea la prima cheie. Mi s-a confirmat ca sunt mici probleme cu senzorul de volanta. Baltacaiala era "ajutata" de faptul ca se rupsese partea de cauciuc de la bieleta antibasculanta, o piesa a carei rol e sa tina motorul exact in momentele de care vorbeam, la pornire (asa mi s-a explicat), lucru depistat la inspectia pe dedesubt. S-a mai depistat o scurgere de ulei la o piesa legata de servodirectie ceea ce facea ca lichidul din bazin sa fi ajuns aproape in zona de minim. Ieri, colac peste pupaza, au inceput niste episoade de cadere a vitezometrului in mod aleatoriu, de unde se desprindea ideea ca am deodata si probleme cu senzorul de viteza.
Prin urmare, am schimbat piesa de stabilizare a motorului, am schimbat piesa la senzorul celalalt, cu servodirectia, am completat lichidul respectiv, am decis ca in loc sa curat senzorul de volanta sa-l schimb, am schimbat si senzorul de viteza sa nu ma trezesc ca ma ia radarul si eu nu stiu cu ce viteza merg daca se intampla sa-mi fi cazut iar acul pe drum. Si uite asa am scapat de aproape 800 lei (desi la service piesele le-am luat la aproape dublu decat le-as fi gasit pe piata). Dar pe urma, cand am intrebat daca trebuie sa-mi mai fac probleme de drum, am aflat ca nu mai are nici pe dracu', sa merg linistit.