damblagiu scrie:Bai! Nu vreau sa starnesc furtuni. Si eu ma gandeam la Digi, dar am ramas cu un gust amar dintr-o experienta trecuta.
Nici eu nu ii inghiteam si nici acum nu pot sa zic ca fac mai mult decat sa ii accept. Mereu m-am lovit de lipsa comunicare, lipsa interes, lipsa seriozitate, de cate ori s-a nimerit sa fie nevoie sa interactionez cu ei. Abonament la mobil nu mi-am facut pt ca era de rahat semnalul, la TV si net serviciul clienti era inexistent, departamentul tehnic era doar cu numele, si multe altele.
Acum (cel putin in ultimul an), aparent, totul s-a cam schimbat. De cate ori am fost la ei in sedii sau de cate ori am apelat serviciul clienti, am gasit comunicare, informare, seriozitate. Sper sa nu fie doar o perioada trecatoare...
Pana sa imi fac primul abonament la ei (acum cca 1 an) m-am codit o gramada. Pentru ca stiam faza cu semnalul si n-as fi dat un semnal bun doar pentru un pret mai mic (aveam Cosmote). Am decis sa fac miscarea dupa ce am chestionat o gramada de prieteni si prieteni ai prietenilor care aveau deja de ceva timp si abia apoi, cu ceva strangere de inima am facut mutarea. Nu imi pare rau. Am mai portat inca un numar (din Vodafone) acum cca 4-5 luni. Totul este ok la ambele, pana acum. Chiar nu am ce reprosa.
Si sa evitam discutii aiurea, cum am zis la inceput, nici acum nu pot sa zic ca fac mai mult decat sa ii accept (ca tot), datorita faptului ca au fost foarte problematici in trecut. Dar, in final, pana la urma, chiar daca nu ii inghiteam deloc in momentul in care mi-am facut primul abonament, am trecut peste gandind ca interesul meu primeaza.
Cosmote a fost foarte ok. Cum a devenit Telekom, zici ca s-a schimbat la fata. De unde mereu serviciul clienti era comunicativ si incerca sa ajute clientul, parca de a doua zi cum a venit Telekom s-au schimbat toti angajatii. Nu aveam cu cine sa ma inteleg, nu incerca niciunu sa miste un deget de cate ori aveam o problema. Asa ca le-am zis la revedere.