Pagina 24 din 26

Re: GPS

Mesaj necititScris: Sâm Aug 12, 2017 4:36 am
de callatis06
Map of Europe
Map provider: HERE
Released: 2017 Q2
File size: 2879 MB
The latest maps for Europe.
Includes: Albania, Andorra, Austria, Belarus, Belgium, Bosnia Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Former Yugoslav Republic Of Macedonia, Germany, Gibraltar, Greece, Hungary, Iceland, Ireland, Italy, Kazakhstan, Kosovo, Latvia, Liechtenstein, Lithuania, Luxembourg, Malta, Moldova, Monaco, Montenegro, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Romania, Russia, San Marino, Serbia, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden, Switzerland, Ukraine, United Kingdom, Vatican City.
Road coverage with over 13 193 500 kilometers of updated roads.

Please note that the map of Turkey is not included in the map package.
The provider and the coverage of the map may differ from those of the originally installed map on your navigation device.



Sau poate n-am inteles eu intrebarea :?:

Re: GPS

Mesaj necititScris: Sâm Aug 12, 2017 10:32 am
de tannu
Am gasit ca ar fi pt iGO updateul...

Initial am crezut ca este update pt aplicatia de telefon, de aceea m-am mirat


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: GPS

Mesaj necititScris: Mar Sep 12, 2017 9:56 am
de damblagiu
Mi-am reconsiderat pozitia fata de batranul meu GPS care ma slujit 10 ani cu brio. Nu am renuntat la el pt ca-i facusem locsorul lui in bord. Avea alimentarea trasa frumos, fara sa fie vizibila. Era programat sa fie schimbat odata cu masina, dar aparu Grecu in viata mea cu hartile lui pe care i le baga in nas LG-ului, ca asa il chiama. Cu surprindere constat ca recunoaste o infundatura, proprietate privata ce deserveste ca drum de servitute 6 case. Il facu Grecu de crescu in ochii mei. Il pusei la incarcat si surpriza; functiona cu acumulatorul propriu 2 ore si 30 min in simulare traseu, cu iluminatul ecranului la maxim. Acumulatorul e al lui original si are peste 10 ani de viata. Atunci am hotarat sa-i fac un cablu de alimentare cu care sa-l incarc de la un power bank si in felul asta sa-l folosesc si la bicla. E mai comod decat aplicatia de pe tel. Cand iti e lumea mai draga suna tel si dupa ce vorbesti trebuie iar sa-l setezi iar. Dati dracu Coreeni astea! Aia din sud fac GPS-uri, aia din nord bombe atomice, ia sa-i vezi cand s-or uni!
Merci Grecule pt ajutor.

Re: GPS

Mesaj necititScris: Mar Sep 12, 2017 3:11 pm
de iuliangrecu
damblagiu scrie:Merci Grecule pt ajutor.

Cu mare placere, oricind!
Daca mai vrea cineva hartile igo 2017 Q2, dati de veste!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: GPS

Mesaj necititScris: Mar Sep 12, 2017 7:14 pm
de iuliangrecu
damblagiu scrie:Il pusei la incarcat si surpriza; functiona cu acumulatorul propriu 2 ore si 30 min in simulare traseu, cu iluminatul ecranului la maxim. Acumulatorul e al lui original si are peste 10 ani de viata

Deci, sunt tare tare sunt curios ce/cum naiba a fost construit acumulatorul ala de merge in halul asta!!

Re: GPS

Mesaj necititScris: Mar Sep 12, 2017 7:20 pm
de damblagiu
Nici mie nu mi vine sa cred. Vreau sa l forțez zilele astea sa vad ce poate. Moare sau trăiește.

Re: GPS

Mesaj necititScris: Mar Sep 12, 2017 7:29 pm
de damblagiu
Cred că l a ajutat și faptul că a stat în permanență încărcat. Instalația ce i am făcut o îl alimenta când porneam motorul de la mașină. Cum în proporție de 99% am circulat zilnic rezultă că aproape tot timpul a stat încărcat.

Re: GPS

Mesaj necititScris: Mie Sep 13, 2017 8:52 am
de zanga2
De obicei acumulatorii cu litiu au o problema când sunt permanent încărcați :mrgreen: Explicația este ca au folosit ceva de calitate :D

Re: GPS

Mesaj necititScris: Mie Sep 13, 2017 11:36 am
de damblagiu
zanga2 scrie: Explicația este ca au folosit ceva de calitate :D


Asta e clar. Cand voi avea timp am sa incerc ceva sa ma dumiresc daca a fost un "accident" sau chiar sunt facuti ca lumea acumulatorii.

Re: GPS

Mesaj necititScris: Joi Sep 14, 2017 10:32 am
de damblagiu
Gata, l-am gasit! Imi e rusine sa spun, dar ce dracu sa fac!? GPS-ul l-am cumparat din Brasov, enervat ca nu gaseam o adresa. Am oprit la un hipermarket si "banditul" ala de la raionul respectiv "ma facut din vorbe" si am achizitionat si un detector de radar. Ajuns cu ambele "piese" la masina le desfac, curios si din, prostie, graba, neatentie am alimentat GPS ul cu alimentatorul detectorului care functiona la 12V. A facut un miniPOC si sa inegrit ecranul. M-am intors in magazin si mi-am cumparat altul. Acum l-am gasit pe ala defect si i-am demontat acumulatorul. Am sa-l montez pe aparatul functional sa vad ce zice.

Re: GPS

Mesaj necititScris: Vin Oct 06, 2017 9:30 am
de zanga2
Jucarica noua in teste:


Re: GPS

Mesaj necititScris: Dum Oct 15, 2017 4:24 pm
de nickhope
Anul asta am fost pentru prima oara in Thassos cu masina mea (pana acum am folosit autocarul) si ca sa nu am probleme pe traseu am achizitionat un GPS. Dupa indelungi documentari pe forumuri m-am oprit la un PNI L807 cu ecranul de 7 inch pe care am pus IGO Primo cu ultimere harti Here (Q1 2017). Totul bine si frumos, exceptand faptul ca am facut achizitia pe ultima suta si n-am prea avut timp sa citesc instructiunile de setare de la IGO.
Am plecat din Bistrita Nasaud cu drumul setat pana la Giurgiu si totul a fost OK pana la Bucuresti unde vroiam sa ocolesc pe centura si m-am trezit in fata la ... Unirea Shoping Center. A fost crima si pedeapsa prin Bucuresti pe la ora 17.30 ...
Am inoptat inainte de Giurgiu, unde trebuia sa setez drumul pana in Thassos prin pasul Shipka. In primul rand am citit partea din manual care ma interesa si am constatat ca GPS - ul era setat implicit pe "short" si de aia m-a plimbat prin Bucuresti, pe drumul cel mai "scurt". Asa ca l-am trecut pe "fast". Aveam de aici de pe forum traseele spre Makaza asa ca a fost usor (asa credeam atunci ...). Atunci cand am setat localitatile prin care urma sa trec prin Bulgaria, imi cerea strada sau aveam posibilitatea sa aleg "centrul localitatii". In naivitatea mea am considerat ca era un termen general si la toate localitatile setate am ales varianta asta. Aveam sa constat la Veliko Tarnovo ce mult m-am inselat ... In loc sa ma duca pe drumul direct m-a dus pana acolo unde considera el ca este centrul, sau mai corect pana aproape de locul respectiv, pentru ca acolo era o sarbatoare cu fanfara si toate cele, iar circulatia era deviata.... Am luat-o pe deviere si am crezut ca am scapat .... pana am ajuns in zona fanfarei venind din alta directie si am fost din nou deviat de politie si am ajuns pentru a treia oara la fanfara .... Abia atunci mi-a picat fisa (dupa ce am batut toate stradutele din oras, unele foarte inguste, toate intr-o panta accentuata) ca eu nu treceam fizic prin ceea ce GPS-ul definea ca "centrul localitatii" (norocul meu ca m-am prins, ca deja politistii se uitau din ce in ce mai lung la masina mea ...). Am oprit si am sters centrul localitatii Veliko Tarnovo din traseu si abia apoi, cu simtul datoriei implinite, GPS-ul m-a scos din oras. Ca sa nu mai iau teapa asta in orasele urmatoare, la intrarea in fiecare din ele opream si stergeam din traseu centrul localitatii respective. Din acel moment totul a decurs normal pana pe insula. Acolo nu l-am folosit deloc pentru ca, cu ceea ce stiam eu (am mai fost de doua ori in Thassos si am inchiriat masina) si cu ceea ce am aflat de pe acest forum m-am descurcat peste tot.
A venit insa intoarcerea. Am setat din nou traseul pana la Giurgiu, de data asta prin celalalt pas (Narepublika parca) avand grija sa nu mai folosesc "centrul localitatii" ca si punct intermediar. Am setat la fiecare oras un punct intermediar la intrare si unul la iesire, lasandu-i GPS-ului libertatea de a stabili pe unde traversez orasul. Ceea ce nu stiam eu in momentul ala era cat de mare era zoom-ul pe care trebuia sa-l fac inainte de a da punctele intermediare. Am aflat asta in Dimitrovgrad unde bulevardul pe care se intra in localitate are benzile despartite de un rond destul de lat. Binenteles ca, conform legilor lui Murphy, am pus punctul intermediar pe cealalta banda (erau separate si pe harta GPS-ului) asa ca, dupa vre-un kilometru, in primul sens giratoriu, m-a intors inapoi ca sa poata trece prin punctul intermediar stabilit, dupa care, dupa alt kilometru, in urmatorul sens giratoriu, m-a adus inapoi pe drumul pe care intrasem initial in localitate. Ca lucrurile sa fie si mai complicate, pe portiunea de intrare tocmai avusese loc un accident destul de nasol si o gramada de politisti dirijau circulatia printre resturile masinilor ce se ciocnisera. Cum eu am ajuns de doua ori la ei in cateva minute, va dati seama cat de lung se uitau la mine ... Oricum, de data asta mi-a picat repede fisa ce s-a intamplat si am oprit si am refacut fiecare punct intermediar pana la Giurgiu cu zoom-ul necesar. Abia de aici in colo totul a decurs OK pana acasa.
Daca nu luam in considerare "greselile mele de programare", GPS-al este foarte OK si hartile instalate la fel. Am cumparat impreuna cu el si un parasolar dedicat, dar n-am simtit nevoia lui, chiar daca am avut portiuni de drum cu soare foarte intens.
M-am gandit ca ar fi bine sa postez aici cele de mai sus, in seria "Nu faceti ca mine", chiar daca pentru majoritatea dintre voi nu sunt noutati.
Drumuri bune si frumoase va doresc !

Re: GPS

Mesaj necititScris: Lun Oct 16, 2017 3:41 pm
de pozeDECAT
nickhope scrie:M-am gandit ca ar fi bine sa postez aici cele de mai sus, in seria "Nu faceti ca mine", chiar daca pentru majoritatea dintre voi nu sunt noutati.
Drumuri bune si frumoase va doresc !

:D
Mi-am adus aminte de ce ziceam cand eram mai tanar: viewtopic.php?f=4&t=26&start=570#p13068
Si in mod repetat: viewtopic.php?f=55&t=213&start=300#p51899

Re: GPS

Mesaj necititScris: Lun Oct 16, 2017 5:55 pm
de gabriel
nickhope scrie:Anul asta am fost pentru prima oara in Thassos cu masina mea (pana acum am folosit autocarul) si ca sa nu am probleme pe traseu am achizitionat un GPS. Dupa indelungi documentari pe forumuri m-am oprit la un PNI L807 cu ecranul de 7 inch pe care am pus IGO Primo cu ultimere harti Here (Q1 2017). Totul bine si frumos, exceptand faptul ca am facut achizitia pe ultima suta si n-am prea avut timp sa citesc instructiunile de setare de la IGO.
Am plecat din Bistrita Nasaud cu drumul setat pana la Giurgiu si totul a fost OK pana la Bucuresti unde vroiam sa ocolesc pe centura si m-am trezit in fata la ... Unirea Shoping Center. A fost crima si pedeapsa prin Bucuresti pe la ora 17.30 ...
Am inoptat inainte de Giurgiu, unde trebuia sa setez drumul pana in Thassos prin pasul Shipka. In primul rand am citit partea din manual care ma interesa si am constatat ca GPS - ul era setat implicit pe "short" si de aia m-a plimbat prin Bucuresti, pe drumul cel mai "scurt". Asa ca l-am trecut pe "fast". Aveam de aici de pe forum traseele spre Makaza asa ca a fost usor (asa credeam atunci ...). Atunci cand am setat localitatile prin care urma sa trec prin Bulgaria, imi cerea strada sau aveam posibilitatea sa aleg "centrul localitatii". In naivitatea mea am considerat ca era un termen general si la toate localitatile setate am ales varianta asta. Aveam sa constat la Veliko Tarnovo ce mult m-am inselat ... In loc sa ma duca pe drumul direct m-a dus pana acolo unde considera el ca este centrul, sau mai corect pana aproape de locul respectiv, pentru ca acolo era o sarbatoare cu fanfara si toate cele, iar circulatia era deviata.... Am luat-o pe deviere si am crezut ca am scapat .... pana am ajuns in zona fanfarei venind din alta directie si am fost din nou deviat de politie si am ajuns pentru a treia oara la fanfara .... Abia atunci mi-a picat fisa (dupa ce am batut toate stradutele din oras, unele foarte inguste, toate intr-o panta accentuata) ca eu nu treceam fizic prin ceea ce GPS-ul definea ca "centrul localitatii" (norocul meu ca m-am prins, ca deja politistii se uitau din ce in ce mai lung la masina mea ...). Am oprit si am sters centrul localitatii Veliko Tarnovo din traseu si abia apoi, cu simtul datoriei implinite, GPS-ul m-a scos din oras. Ca sa nu mai iau teapa asta in orasele urmatoare, la intrarea in fiecare din ele opream si stergeam din traseu centrul localitatii respective. Din acel moment totul a decurs normal pana pe insula. Acolo nu l-am folosit deloc pentru ca, cu ceea ce stiam eu (am mai fost de doua ori in Thassos si am inchiriat masina) si cu ceea ce am aflat de pe acest forum m-am descurcat peste tot.
A venit insa intoarcerea. Am setat din nou traseul pana la Giurgiu, de data asta prin celalalt pas (Narepublika parca) avand grija sa nu mai folosesc "centrul localitatii" ca si punct intermediar. Am setat la fiecare oras un punct intermediar la intrare si unul la iesire, lasandu-i GPS-ului libertatea de a stabili pe unde traversez orasul. Ceea ce nu stiam eu in momentul ala era cat de mare era zoom-ul pe care trebuia sa-l fac inainte de a da punctele intermediare. Am aflat asta in Dimitrovgrad unde bulevardul pe care se intra in localitate are benzile despartite de un rond destul de lat. Binenteles ca, conform legilor lui Murphy, am pus punctul intermediar pe cealalta banda (erau separate si pe harta GPS-ului) asa ca, dupa vre-un kilometru, in primul sens giratoriu, m-a intors inapoi ca sa poata trece prin punctul intermediar stabilit, dupa care, dupa alt kilometru, in urmatorul sens giratoriu, m-a adus inapoi pe drumul pe care intrasem initial in localitate. Ca lucrurile sa fie si mai complicate, pe portiunea de intrare tocmai avusese loc un accident destul de nasol si o gramada de politisti dirijau circulatia printre resturile masinilor ce se ciocnisera. Cum eu am ajuns de doua ori la ei in cateva minute, va dati seama cat de lung se uitau la mine ... Oricum, de data asta mi-a picat repede fisa ce s-a intamplat si am oprit si am refacut fiecare punct intermediar pana la Giurgiu cu zoom-ul necesar. Abia de aici in colo totul a decurs OK pana acasa.
Daca nu luam in considerare "greselile mele de programare", GPS-al este foarte OK si hartile instalate la fel. Am cumparat impreuna cu el si un parasolar dedicat, dar n-am simtit nevoia lui, chiar daca am avut portiuni de drum cu soare foarte intens.
M-am gandit ca ar fi bine sa postez aici cele de mai sus, in seria "Nu faceti ca mine", chiar daca pentru majoritatea dintre voi nu sunt noutati.
Drumuri bune si frumoase va doresc !

In afara de Velico Tarnovo, in restul localitatilor trebuia sa-l lasi prin centru si era ok


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: GPS

Mesaj necititScris: Dum Feb 04, 2018 3:04 pm
de raduq
în 2006 am reușit în Roma sa uit GPS-ul pe modul PIETON... (IGO pe windows mobile 5.0)... și nu înțelegeam de ce ma bagă pe niște străduțe care se îngustau din ce în ce mai mult pana m-a zis Ioana sa fac stânga pe o strada pietonala... O alta pățanie cu GPS-ul am mai avut-o în 2010 pe lângă Maintz - m-a pus Ioana sa schimb vreo 5-6 autostrăzi în 3-4 km de am crezut ca pe acolo o sa ma învârt toată ziua... de infrastructura din germania cu autostrăzi pe 3 nivele...
Pentru la vara, thassos... am pregătit ruta pe google maps (desktop) și trimisa pe mail ... cu puncte intermediare (benzinării; puncte de popas pe drum, adresa de cazare din Thasos) ... și pe lângă google maps o sa am în mașină și waze-ul deschis. In plus, prietenii cu care plec o sa aibă un GPS GARMIN. Noi vom folosi pt comunicarea intre mașini stații walkie talkie - recomand celor care pleacă în grupuri!
In cazul meu ruta va fi ASTAhttps://www.google.ro/maps/dir/Constan%C8%9Ba/Shell,+ulitsa+%22Han+Tervel%22,+Dobrich+Center,+Dobrici,+Bulgaria/Dobrotici,+Bulgaria/Keramoti+Ferry+Dock,+Keramoti,+Grecia/@42.9547155,25.3034882,7z/data=!4m26!4m25!1m5!1m1!1s0x40bae54a64345229:0x637be1cd3e654850!2m2!1d28.6348138!2d44.1598013!1m5!1m1!1s0x40a51425731c6671:0x371e194e9d01b863!2m2!1d27.8141404!2d43.5717205!1m5!1m1!1s0x40a59e3e4089abdd:0xa00a014cd0e1930!2m2!1d27.4215082!2d43.3948149!1m5!1m1!1s0x14ae91d1d90cdffd:0xd8b21f121411cd41!2m2!1d24.7026905!2d40.8572275!3e0

am doar vreo 30 km de drum mai prost... am vb cu bulgarii pe un forum de infrastructura ( detalii http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1418278 ) și mi-au confirmat ca este ok ... cei 35 km cu rosuhttp://www.roads-bg.eu/ sunt o.k. pt o viteza de deplasare gen 70km/h ceea ce pt o zona deluroasa este o.k plus ca în fiecare mașină este câte un pasager sensibil la schimbări repetate de direcție... drumul ar trebui sa nu ne ia mai mult de 9 ore (cu tot cu pauzele de rigoare și vămi ) mai ales ca la dus (cel putin) se va merge noaptea :D

Pentru simularea drumului as sugera și http://www.mopedmap.net/ro/ - calculează diferențele de altitudine pe tot parcursul traseului