Re: Spre Grecia prin Sofia - Kulata
Scris: Sâm Mai 09, 2015 5:19 am
Info cu evolutia lucrarilor de infrastructura rutiera din Bulgaria pe luna aprilie.
Reparatia drumului I-1 Sofia-Kulata, in zona defileului Kresna continua prin stabilizarea versantului, se circula ingreunat in acea zona pe un drum improvizat din piatra sparta.
1.A0 Centura de nord a Sofie(16.5 km): lucrarile continua, sunt zone care au avansat bine la structuri, dar au inceput si lucrari de terasamente. Totusi tinand cont ca suntem in mai, iar termenul este decembrie 2015, din cea ce se vede acum pe teren este destul de putin probabil a fi finalizat la acel termen.
Zonele atacate:
Nodul cu Botevgrasko Shose:
Cealalta zona atacata, traversarea raurilor Perlovka si Vladaiska;
2. A2 Hemus(Sofia-Varna, 418 km, 160 km constriti, 5 km in constructie): Din luna aprilie a intrat in reparatie capitala sectiunea Sofia-Yablanitsa, tremen de finalizare doi ani, dar si pe sectiunea Shumen-Varna se vor executa lucrari de intretinere, inclusiv pe unele zone se vor inlocui stratul de uzura, durata de finalizare este 1 iulie 2015. Pe sectiunea Sofia-Yablanitsa in zona viaductelor Topli Dol si Eleshtnitsa, traficul se face doar pe sensul catre Sofia.
Intre timp primul ministru Boiko Borisov si ministrul dezvoltari regionale Liliana Pavlova au vizitat santierul autostrazii A2 Hemus, sectiunea Panait Volovo-Belokopitovo. Termenul de finalizare avansat pentru cei 5km este 15 iulie 2015, greu de crezut, am trecut pe acolo si cel mai mult de lucru este la nodul A2 cu I-2 si I-7. Ca sa continue lucrarile la A2, trebuie sa mute I-2 pe sub autostrada si acolo mai aveau de lucru, iar lucrarile de asfaltare abea au inceput de o saptamana.
Pasaj peste I-7
Nodul A2 cu I-2 si I-4
Pe sectiune A2 Hemus, Yablanitsa-Veliko Tarnovo(lot1 si 2), procedurile sint in curs de evaluare a ofertelor tehnice a celor 12 firme si consortii participante. Aceasta este prima etapa din cele trei etape de parcurs, procesul a fost inceput pe 3 aprilie 2015. Intre timp s-a licitat si supervizarea lucrarilor, dar si firmele ce se ocupa cu expropieri pe traseu.
Reparatia drumului I-1 Sofia-Kulata, in zona defileului Kresna continua prin stabilizarea versantului, se circula ingreunat in acea zona pe un drum improvizat din piatra sparta.
1.A0 Centura de nord a Sofie(16.5 km): lucrarile continua, sunt zone care au avansat bine la structuri, dar au inceput si lucrari de terasamente. Totusi tinand cont ca suntem in mai, iar termenul este decembrie 2015, din cea ce se vede acum pe teren este destul de putin probabil a fi finalizat la acel termen.
Zonele atacate:
Nodul cu Botevgrasko Shose:
Cealalta zona atacata, traversarea raurilor Perlovka si Vladaiska;
2. A2 Hemus(Sofia-Varna, 418 km, 160 km constriti, 5 km in constructie): Din luna aprilie a intrat in reparatie capitala sectiunea Sofia-Yablanitsa, tremen de finalizare doi ani, dar si pe sectiunea Shumen-Varna se vor executa lucrari de intretinere, inclusiv pe unele zone se vor inlocui stratul de uzura, durata de finalizare este 1 iulie 2015. Pe sectiunea Sofia-Yablanitsa in zona viaductelor Topli Dol si Eleshtnitsa, traficul se face doar pe sensul catre Sofia.
Intre timp primul ministru Boiko Borisov si ministrul dezvoltari regionale Liliana Pavlova au vizitat santierul autostrazii A2 Hemus, sectiunea Panait Volovo-Belokopitovo. Termenul de finalizare avansat pentru cei 5km este 15 iulie 2015, greu de crezut, am trecut pe acolo si cel mai mult de lucru este la nodul A2 cu I-2 si I-7. Ca sa continue lucrarile la A2, trebuie sa mute I-2 pe sub autostrada si acolo mai aveau de lucru, iar lucrarile de asfaltare abea au inceput de o saptamana.
Pasaj peste I-7
Nodul A2 cu I-2 si I-4
Pe sectiune A2 Hemus, Yablanitsa-Veliko Tarnovo(lot1 si 2), procedurile sint in curs de evaluare a ofertelor tehnice a celor 12 firme si consortii participante. Aceasta este prima etapa din cele trei etape de parcurs, procesul a fost inceput pe 3 aprilie 2015. Intre timp s-a licitat si supervizarea lucrarilor, dar si firmele ce se ocupa cu expropieri pe traseu.